Nedavni dvanaestodnevni oružani sukob u kojem su učestvovali Izrael, Iran i Sjedinjene Američke Države, mogao bi imati pozadinu koja do sada nije bila poznata široj javnosti.
Privredna komora Srbije (PKS) predstavila je danas devet inovativnih digitalnih servisa zasnovanih na veštačkoj inteligenciji, koji će kompanijama omogućiti brži i lakši pristup ključnim informacijama, savetima i analizama za unapređenje poslovanja, konkurentnosti i digitalne transformacije.Na sednici Skupštine PKS je predstavljeno da su privredi na raspolaganju alati: Digitalni katalog izvoznika, ESG Standard, InnoLab, PKS AI, BIZ Srbija, BizChat, CA Cloud, Upravljaj upravnikom i Reputeo AI Chat, koji su razvijeni, kako se navodi, s ciljem da obezbede dostupnost znanja i podršku „24/7“, bez čekanja i papirologije.„Naš cilj je da kroz ove alate osnažimo srpsku privredu i omogućimo joj da bude brža, efikasnija i konkurentnija, spremna za izazove modernog poslovanja“, rekao je predsednik PKS Marko Čadež.Članovima Skupštine PKS, Čadež je predstavio i Centar za privredne inicijative i brza rešenja, kojim je, kako je rekao, Komora uspostavila snažan mehanizam za direktno povezivanje kompanija sa institucijama radi brzog i efikasnog rešavanja problema s kojima se privreda suočava.„Namera Centra je da se u dijalogu sa državom ubrzano uklanjaju prepreke koje usporavaju poslovanje, kako bi se povećala konkurentnost naših kompanija, realizacija investicija i obezbedili efikasniji modeli podrške privredi.
Panel je održan 26. juna u Evropskoj kući u Beogradu, a učesnici panela su: Dina Janevski Farčić, direktor marketinga EKSPO 2027 Nela Bojović, rukovodilac Službe marketinga, Wiener Städtische osiguranje Aleksandar Dejanović, redovni profesor i direktor Visoke škole modernog biznisa Sanja Švonja, ekspert za marketing i korporativne komunikacije, MOL U ulozi moderatora našla se Zdenka Beba Dragić, menadžer korporativnih komunikacija u kompaniji Ringier Srbija ,koja je u uvodnom delu istakla da, iako se sektori panelista razlikuju, povezuje ih isto, a to je razumevanje kako se gradi poverenje, kako se komunicira smisleno i kako se kroz brend i kreativnost ostaje relevantan u svetu koji se veoma brzo menja.