Ova anketa omogućava da njihove potrebe postanu vidljive i budu integrisane u planiranje obuka i drugih vidova podrške na tržištu rada“, poručeno je iz Ministarstva za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja.Kako je navedeno, istraživanje sprovodi agencija „Ipsos Stratedžik Marketing“ i obuhvatiće 2.200 poslodavaca, od preduzetnika i mikro preduzeća do srednjih i velikih kompanija, sa teritorije cele Srbije.Posebna pažnja, kako se dodaje, biće posvećena Nišavskom, Rasinskom i Sremskom okrugu, gde se trenutno sprovodi pilot programa „Garancija za mlade“, usmerenog ka zapošljavanju mladih do 30 godina.Cilj ankete je da se dobiju precizni i aktuelni podaci o zanimanjima koja nedostaju na tržištu rada, očekivanim promenama u kadrovskoj strukturi, veštinama i znanjima koja su neophodna privredi.Na osnovu rezultata, Ministarstvo za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja će planirati mere aktivne politike zapošljavanja, a posebno obuke za tržišta rada i potrebe poslodavaca i druge vidove podrške.Terensko ispitivanje sprovodi se od maja do avgusta 2025.