godine bio prekretnica u načinu na koji ih javnost vidi.„Brend Bekamovih je uvek bio uzvišen, nedostižan, ali od objavljivanja dokumentarne serije, primetno je da članovi porodice više objavljuju na društvenim mrežama i da su sličniji rijaliti zvezdama“, kaže.Stalne glasine o odnosima u porodici od nekih obožavatelja napravile su detektive, pa sada bilo čije odsustvo na porodičnim fotografijama na društvenim mrežama postaje skrivena teorija, a svaki opis slike na Instagramu dobija drugi kontekst.Svađa je ‘stvorena da bude viralna’Obožavatelji očekuju da vide znake bliskost na društvenim mrežama, poput praćenja istih ljudi, rođendanskih čestitki i poruka podrške, kaže Met Navara, savetnik za rad na društvenim mrežema.„Kada ti signali izostanu, ljudi ne donose neutralan zaključak, već nagađaju da postoje napetosti“, dodaje.Tabloidi i obožavatelji su brzo protumačili fotografisanje Bruklina i Nikole za nemački magazin Glamur kao signal da nesuglasice još postoje, jer par nije spominjao Bekamove, već je Nikola govorila nekoliko puta o ljubavi prema njenoj porodici.Čak i kada činjenice opovrgnu glasine, „algoritmi društvenih mreža ne mare za tačnost, već za aktivnost korisnika“, kaže Navara.Navodni sukob Bekamovih je „savršena oluja i stvorena je da bude viralna“, a društvene mreže ne samo da podstiču spekulacije, već ih stvaraju i nagrađuju, smatra stručnjak.Bičing uviđa sličnosti između ovih nesuglasica i razdora u britanskoj kraljevskoj porodici, koji i dalje privlači pažnju medija.