Srbija je dobila novu turističku organizaciju pod nazivom “Asocijacija turističke industrije Srbije“ (ATIS), koju čine brojne turističke agencije i prevoznici, ali i banka, fakultet, osiguravajuća kuća i brojni drugi.ATIS, kako je saopšteno, čine predstavnici različitih poslovnih sektora koji se direktno ili indirektno bave turizmom.„Reč je o organizaciji koja okuplja vodeće aktere iz oblasti turizma, hotelijerstva, agencijskog poslovanja, saobraćaja, finasijskih kompanija, obrazovanja i zdravstva, a sa ciljem da ojača institucionalni glas sektora, unapredi poslovno okruženje i doprinese održivom razvoju turizma u Srbiji“, poručili su oni.Kako navode, među osnivačima asocijacije su Nacionalna avio kompanija Er Srbija, Univerzitet Singidunum, Beogradski sajam, najveće turističke agencije, prestižni hoteli, rent a car i autobuske kompanije i mnogi drugi.Asocijacija će, prema njihovim rečima, omogućiti modernu platformu za međusobnu saradnju, zajedničko delovanje i strateško zastupanje interesa turističke privrede Srbije – kako na nacionalnom, tako i na međunarodnom nivou.Naglasili su da ATIS ima ambiciju da postane ključni partner u razvoju turističkih politika, tržišnih analiza i promocije Srbije kao atraktivne i odgovorne destinacije.„ATIS je osnovan sa misijom da izgradi snažnu, savremenu i odgovornu turističku industriju, utemeljenu na znanju, etici i profesionalizmu.