godine, predsednik Srbije Aleksandar Vučić obratio se javnosti čak 190 puta putem kablovskih i nacionalnih televizija, pokazuje analiza Istinomera.Istinomer je izbrojao i termine koje najčešće koristi, a to su – „teror“, „deca“, „tajkunski mediji“, „EXPO“, „budućnost“ i nezaobilazni „Šolak“.Sagovornici Danasa smatraju da predsednik time izgrađuje narativ koji ima za cilj da prikrije krizu u kojoj se SNS nalazi i da u isto vreme targetira kritičare i proteste – pre svega studentski pokret.Sem navedenih termina, u Vučićevim narativima dominiraju fraze o „obojenim revolucijama“, „rušenju Srbije“, stalnom povećanju plata i penzija, tumačenju stvarnosti narodu, pritiscima iz EU, te optužbe na račun studenata – označenih kao „blokaderi“ i „tajkuni“ – koje predsednik predstavlja kao neprijatelje države.Dejan Bursać, naučni saradnik Instituta za filozofiju i društvenu teoriju, ocenjuje da predsednik Vučić intenzivno komunicira jer se SNS suočava sa ozbiljnom krizom i gubitkom podrške.„Jasno je zašto se predsednik toliko obraća – ovo je jedna velika krizna situacija za SNS. Danas