Article-cluster size (# of articles)
new weight
old weight
lower/upper
Articles count
Total similarity
Avg. similarity
Total chr length
Sentence # average
Sentence # variation
82
1.38
7.53
38.54/0.47
82.00
6.49
0.08
5867.00
1.00
0.00
All clustering variants
Old ranking - len = 82
132 ■ 0.99/0.01 ■ 9 ■ 608.8
Best clustering variants
132 0.99/0.01 9 608.8
22:00 h 03-Jun-2025
  • Ovo pitanje izaziva rasprave među vozačima, a još više među onima koji voze starije, manuelne automobile.
  • ◉ Kako pravilno parkirati auto
09:30 h 02-Jun-2025
  • Sve popularniji blagoslov vozila na severu Bačke, ove godine je pored mnogobrojnih vozača običnih ili električnih bicikala, okupio čak i oko tri stotine četvorotočkaša Narod sa Balkana odvajkada ima jaka verovanja.
  • Bez blagoslova ne izlaze na ulicu: Subotičani godinama polažu nade u ovu tradiciju
12:00 h 01-Jun-2025
  • Međunarodni dan dece podsetnik je svima da bezbednost dece u saobraćaju nije samo obaveza institucija, već odgovornost svakog od nas.
  • MUP na međunarodni dan dece apeluje na ovo
11:13 h
  • Slobodno vreme Evo zašto vozači prekrivaju retrovizore kesama Evo zašto vozači prekrivaju retrovizore kesama: Imaju dobar razlog!
  • Evo zašto vozači prekrivaju retrovizore kesama
08:26 h
  • U zavisnosti od prekršaja, kazne idu i do 1.500 evra.
  • Ako putujete u Grčku: Pooštrene kazne za vozače, evo koliko ćete platiti pojedine prekršaje
07:14 h
  • Malo ko zna čemu služi isprekidana linija na retrovizoru, a značajno da utiče na vožnju Većina vozača u Srbiji nema pojma čemu ovo služi: Svi ste primetili isprekidane linije na retrovizoru, a ovo morate znati Isprekidana linija na spoljašnjem retrovizoru pomaže da bolje vidite okolinu i izbegnete opasne situacije Retrovizor sa dvostrukom zakrivljenošću omogućava širi domet i manju mrtvu tačku vidljivosti Nikola Todorović Novinar rubrike Beograd na Blic i društvo 1. jun 2025.
  • Malo ko zna čemu služi isprekidana linija na retrovizoru, a značajno da utiče na vožnju
07:00 h
  • KORIŠĆENjE telefona prilikom vožnje postala je svakodnevica prestoničkih vozača. A nije retkost ni da vozači gradskog prevoza na isti način krše saobraćajne zakone i telefoniranjem narušavaju bezbednost putnika.
  • TELEFONIRANJE NAJČEŠĆA GREŠKA: Protiv vozača javnog prevoza GSP dnevno dobija desetak prijava
06:10 h
  • U Grčkoj se više ne toleriše nijedno kršenje saobraćajnih propisa.Na Fejsbuk stranici „Nikana“, koja okuplja srpske turiste u Grčkoj, objavljeno je novo upozorenje o strožim saobraćajnim kontrolama na Kasandri, i to na samom početku sezone.Par turista iz Srbije rigorozno je kažnjeno sa 200 evra zbog skretanja ka smeštaju na Halkidikiju, mnogo pre zvaničnog početka sezone.
  • SITAN PREKRŠAJ, KRUPNA KAZNA Srbi morali da plate 200 evra odmah, nema šale s Grcima
Danas

Nakon šestog po redu odlaganja roka za podnošenje ponuda, juče je zbog favorizovanja jedne firme podnet zahtev za zaštitu prava ponuđača Republičkoj komisiji za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki, pa je GSP „Beograd“ doneo odluku o suspendovanju tendera za nabavku 170 solo autobusa na gas (CNG), čija je predviđena vrednost 7,5 milijardi dinara bez PDV-a, saopštila su četiri sindikata GSP-a.Kako se navodi, Sindikati Centar, Sloga, Pravda i Sindikat zaposlenih u javnom prevozu Beograda, zajedno sa stručnim organizacijama su od samog raspisivanja tendera ukazivali na ozbiljnu sumnju na korupciju i unapred dogovoren posao, kako bi se tender prilagodio jednom proizvođaču, i to Higeru iz Kine.„U istoriji javnih nabavki vozila za GSP koje su bile sporne, nije se dogodilo da se u sred tendera menja tehnička specifikacija, traženi opis autobusa i zapremine motora, po željama ponuđača produžavaju rokovi isporuke vozila od prvobitno traženih tenderskom dokumentacijom, da se posle dva meseca od raspisivanja tendera menja način kupovine autobusa (putem kredita umesto prvobitno traženog operativnog lizinga) i na kraju tako olako menjaju rokovi za podnošenje ponuda kako jednom ponuđaču odgovara“, navodi se u saopštenju sindikata.Oni navode da je suspendovanje tendera „“još jedan dokaz da su traženi uslovi takvi da su „nacrtani“ za autobuse marke Higer, a po cenama svetski poznatih brendova koji su nekada učestvovali na javnim nabavkama za GSP „Beograd“, kao što su MAN, Mercedes, Iveko, Solaris, Volvo, Skania i drugi“.„Direktno dogovaranje posla znači da građani svojim novcem plaćaju da dobiju autobus lošijih performansi po neverovatno velikim cenama, tako da samo na jednoj javnoj nabavci „nestane“ između 20 i 30 autobusa zbog razlika u ceni. Danas