Article-cluster size (# of articles)
new weight
old weight
lower/upper
Articles count
Total similarity
Avg. similarity
Total chr length
Sentence # average
Sentence # variation
24
0.00
1.72
12.06/0.00
24.00
0.59
0.02
1915.00
1.00
0.00
All clustering variants
Old ranking - len = 24
44 ■ 0.99/0.01 ■ 3 ■ 146.9
Best clustering variants
44 0.99/0.01 3 146.9
21:30 h 29-Jun-2025
  • Japanski premijer Šigeru Išiba izjavio je danas da su potrebne hitne mere za ublažavanje inflacije, kao i obezbeđivanje dovoljnih sredstava za socijalne usluge poput medicinske zaštite, brige o starijim osobama i penzija.
  • ◉ Novine: "Povređeno 48 policajaca, privedeno 77 osoba"; "Od sutra biranje srednje škole"
20:11 h 27-Jun-2025
  • "Oglaganje sankcija NIS-u je veoma važna vest.
  • Mali: Predloženo vanredno povećanje minimalca od oktobra; EXPO naša najveća razvojna šansa
19:00 h
  • Siniša Mali gost je "Nacionalnog dnevnika" na televiziji Pink.
  • OBRAĆA SE MINISTAR FINANSIJA Siniša Mali o važnim temama za građane Srbije
17:42 h
  • Fenvik: Ekspo će na globalnoj mapi Beograd postaviti kao progresivnu i dinamičnu prestonicu Fenvik: Ekspo će na globalnoj mapi Beograd postaviti kao progresivnu i dinamičnu prestonicu Prostor je planiran kao trajno nasleđe sa fleksibilnom i interaktivnom infrastrukturom.
  • Fenvik: Ekspo će na globalnoj mapi Beograd postaviti kao progresivnu i dinamičnu prestonicu
15:30 h
  • Ministarstvo finansija zajedno sa 10 domaćih privatnih kompanija priprema njihov izlazak na berzu krajem godine i izdavanje prvih emisija korporativnih obveznica u vrednosti većoj od 250 miliona evra, a Beogradska berza je najavila ambiciozne planove za njeno oživaljavanje i modernizaciju, kao i integrisanje sa trgovačkom platformom Atinske berze.
  • razvoj beogradske berze - Informer.rs
11:25 h
  • Panel je održan 26. juna u Evropskoj kući u Beogradu, a učesnici panela su: Dina Janevski Farčić, direktor marketinga EKSPO 2027 Nela Bojović, rukovodilac Službe marketinga, Wiener Städtische osiguranje Aleksandar Dejanović, redovni profesor i direktor Visoke škole modernog biznisa Sanja Švonja, ekspert za marketing i korporativne komunikacije, MOL U ulozi moderatora našla se Zdenka Beba Dragić, menadžer korporativnih komunikacija u kompaniji Ringier Srbija ,koja je u uvodnom delu istakla da, iako se sektori panelista razlikuju, povezuje ih isto, a to je razumevanje kako se gradi poverenje, kako se komunicira smisleno i kako se kroz brend i kreativnost ostaje relevantan u svetu koji se veoma brzo menja.
  • Moć brenda i kreativnosti: Kako inspirisati poverenje i ostati relevantan tržištu