Article-cluster size (# of articles)
new weight
old weight
lower/upper
Articles count
Total similarity
Avg. similarity
Total chr length
Sentence # average
Sentence # variation
81
3.01
12.86
34.01/0.90
81.00
10.89
0.13
5996.00
1.00
0.00
All clustering variants
Old ranking - len = 81
111 ■ 0.99/0.01 ■ 9 ■ 680.6
Best clustering variants
111 0.99/0.01 9 680.6
16:39 h 21-May-2025
  • U svom najnovijem dokumentarcu, „The Six Billion Dollar Man“, Eugene Jarecki donosi duboko istraženu i tehnički sofisticiranu priču o Žulijanu Asanžu, osnivaču Vikiliksa.Koristeći ekskluzivne arhivske snimke Vikiliksa i do sada neviđene dokaze kako bi ispričao priču o borbi za slobodu informacija u savremenom svetu.Jarecki ne snima biografiju – on komponuje opelo za naše iluzije o istini.Žulijan Asanž, izmučen, nepokoran, zarobljen između mitologije i stvarnosti, pojavljuje se kao figura koja se opire narativima koje drugi pišu o njemu – pa čak i onima koje je sam ispisao.Jarecki ne pokušava da odgonetne ko je Asanž, već šta on znači: za novinarstvo, za moć, za vreme u kojem istina nije samo retka, već neželjena.Film se kreće između napetog političkog trilera i moralne drame, ali njegova prava snaga je u tišini – u kadrovima u kojima Asanžovo lice, krhko i bledo, postaje ogledalo sveta koji se odražava u njegovoj izolaciji.Iza svakog fajla koji je objavio, iza svakog servera i sajta, stoji jedno goruće pitanje: da li imamo pravo da znamo?Jarecki to pitanje ne postavlja direktno.Ono je ugravirano u atmosferu filma – u staklene zidove ambasade, u muk sudnica, u pogled pre nego što se zatvore vrata zatvorske celije…U vremenu koje se pravi da ne vidi, Asanž je onaj koji je gledao – i terao i nas da gledamo.„The Six Billion Dollar Man“ ne traži da ga volimo, niti da mu verujemo.Traži da se ne pravimo da ne znamo šta je uradio – i da ne zaboravimo cenu koju za to još uvek plaća.U filmu jareckog Asanž više nije vest – on je savest.I to je ono što ga čini neizbrisivim.Dizni za odrasle foto EPA-EFE/MONICA SCHIPPER / POOLStari znanac Kana opet je stigao na Kroazetu, ali ovoga puta u društvu „Tajnog agenta“.U svom poslednjem delu Kleber Mendonça Filho nas vodi u Recife tokom 1977.
  • Festival u Kanu: Dokumentarac o Asanžu, diktatorskim režimima u Brazilu i Egiptu i počasna Zlatna palma za Denzela Vošingtona
11:30 h 22-May-2025
  • "Jaron i Sara su bili naši prijatelji i kolege.
  • ◉ Identifikovane obe žrtve pucnjave u Vašingtonu FOTO
06:14 h
  • Na društvenim mrežama objavljen je snimak privođenja muškarca koji je osumnjičen da je počinio teroristički napad u Vašingtonu ubivši dvoje zaposlenih u izraelskoj ambasadi ispred Jevrejskog muzeja u centru tog grada.
  • Objavljen snimak privođenja teroriste iz Vašingtona
05:30 h
  • Dvoje zaposlenih u Ambasadi Izraela u Vašingtonu ubijeno je u sredu uveče u pucnjavi u blizini jevrejskog muzeja, izjavila je sekretarka za unutrašnju bezbednost Kristi Noem.
  • Dvoje ubijeno u blizini jevrejskog muzeja
16:39 h 21-May-2025
  • U svom najnovijem dokumentarcu, „The Six Billion Dollar Man“, Eugene Jarecki donosi duboko istraženu i tehnički sofisticiranu priču o Žulijanu Asanžu, osnivaču Vikiliksa.Koristeći ekskluzivne arhivske snimke Vikiliksa i do sada neviđene dokaze kako bi ispričao priču o borbi za slobodu informacija u savremenom svetu.Jarecki ne snima biografiju – on komponuje opelo za naše iluzije o istini.Žulijan Asanž, izmučen, nepokoran, zarobljen između mitologije i stvarnosti, pojavljuje se kao figura koja se opire narativima koje drugi pišu o njemu – pa čak i onima koje je sam ispisao.Jarecki ne pokušava da odgonetne ko je Asanž, već šta on znači: za novinarstvo, za moć, za vreme u kojem istina nije samo retka, već neželjena.Film se kreće između napetog političkog trilera i moralne drame, ali njegova prava snaga je u tišini – u kadrovima u kojima Asanžovo lice, krhko i bledo, postaje ogledalo sveta koji se odražava u njegovoj izolaciji.Iza svakog fajla koji je objavio, iza svakog servera i sajta, stoji jedno goruće pitanje: da li imamo pravo da znamo?Jarecki to pitanje ne postavlja direktno.Ono je ugravirano u atmosferu filma – u staklene zidove ambasade, u muk sudnica, u pogled pre nego što se zatvore vrata zatvorske celije…U vremenu koje se pravi da ne vidi, Asanž je onaj koji je gledao – i terao i nas da gledamo.„The Six Billion Dollar Man“ ne traži da ga volimo, niti da mu verujemo.Traži da se ne pravimo da ne znamo šta je uradio – i da ne zaboravimo cenu koju za to još uvek plaća.U filmu jareckog Asanž više nije vest – on je savest.I to je ono što ga čini neizbrisivim.Dizni za odrasle foto EPA-EFE/MONICA SCHIPPER / POOLStari znanac Kana opet je stigao na Kroazetu, ali ovoga puta u društvu „Tajnog agenta“.U svom poslednjem delu Kleber Mendonça Filho nas vodi u Recife tokom 1977.
  • Festival u Kanu: Dokumentarac o Asanžu, diktatorskim režimima u Brazilu i Egiptu i počasna Zlatna palma za Denzela Vošingtona
13:50 h 20-May-2025
  • Mladi pijanista Alon Ohel, koji ima srpsko-izraelsko državljanstvo, i dalje se nalazi u rukama Hamasa, nakon što je 7. oktobra 2023.
  • Srpski državljanin skoro 600 dana u rukama Hamasa: Alonova fotografija na mestu gde je počeo pokolj u Izraelu
Danas

Dvoje zaposlenih u izraelskoj ambasadi u Americi ubijeno je ispred Jevrejskog muzeja u centru Vašingtona, američke prestonice.Osumnjičeni za napad je uhapšen.Muškarac i žena ubijeni su oko 9.05 sati uveče po lokalnom vremenu, kada su napuštali muzej posle humanitarnog događaja za pomoć Gazi, kazali su organizatori za BBC.Napadač je pucao iz blizine, saopštila je Tal Naim Koen, portparolka izraelske ambasade.Iako imena ubijenih nisu objavljena, Jekiel Leiter, izraelski ambasador u Americi, rekao je da se radi o mladom paru koji je planirao venčanje.Osumnjičeni Elijas Rodrigez, 30-godišnjak iz Čikaga, tokom hapšenja je uzvikivao „oslobodite Palestinu”, kažu iz policije.Biće ispitivan zbog „moguće povezanosti sa terorizmom“, kaže Stiv Jensen, zamenik direktora Federalnog istražnog biroa (FBI) u Vašingtonu.Rodrigez prethodno nije bio poznat policiji i „ništa iz njegove prošlosti nije privlačilo pažnju“, istakla je Pamela Smit, šefica vašingtonske policije.Gideon Sar, šef izraelske diplomatije, „šokiran je ovim terorističkim napadom“.„Izraelski zvaničnici su konstantno ugroženi širom sveta“, dodao je.„Ovo je divljački čin mržnje i antisemitizma, kojim su oduzeta dva života mladih službenika izraelske ambasade“, smatra Isak Hercog, predsednik Izraela.Izraelski premijer Benjamin Netanjahu rekao je da će biti pojačan bezbednost izraelskih predstavnika i diplomatskih misija širom sveta.„Srce me boli za porodice voljenih mladića i devojke, čije je živote prekinuo gnusni antisemitski ubica“, kaže on.„Svedoci smo strašne cene antisemitizma i divljačkog huškanja na državu Izrael“, poručio je.Američki predsednik Donald Tramp smatra da je napad „veoma tužan” i „očigledno zasnovan na antisemitizmu“.„Najstrožije osuđujemo ubistvo dvoje zaposlenih u izraelskoj ambasadi u Vašingtonu.„Ovo je drski čin kukavičko, antisemitističkog nasilja“, ocenio je Mark Rubio, američki državni sekretar.

Jekiel Leiter, izraelski ambasador u Americi, i Pem Bondi, vrhovna tužiteljka Sjedinjenih Američkih država, posetili su mesto zločinaBBC na srpskom je od sada i na Jutjubu, pratite nas OVDE.Pratite nas na Fejsbuku, Tviteru, Instagramu, Jutjubu i Vajberu. Danas

Danas

U svom najnovijem dokumentarcu, „The Six Billion Dollar Man“, Eugene Jarecki donosi duboko istraženu i tehnički sofisticiranu priču o Žulijanu Asanžu, osnivaču Vikiliksa.Koristeći ekskluzivne arhivske snimke Vikiliksa i do sada neviđene dokaze kako bi ispričao priču o borbi za slobodu informacija u savremenom svetu.Jarecki ne snima biografiju – on komponuje opelo za naše iluzije o istini.Žulijan Asanž, izmučen, nepokoran, zarobljen između mitologije i stvarnosti, pojavljuje se kao figura koja se opire narativima koje drugi pišu o njemu – pa čak i onima koje je sam ispisao.Jarecki ne pokušava da odgonetne ko je Asanž, već šta on znači: za novinarstvo, za moć, za vreme u kojem istina nije samo retka, već neželjena.Film se kreće između napetog političkog trilera i moralne drame, ali njegova prava snaga je u tišini – u kadrovima u kojima Asanžovo lice, krhko i bledo, postaje ogledalo sveta koji se odražava u njegovoj izolaciji.Iza svakog fajla koji je objavio, iza svakog servera i sajta, stoji jedno goruće pitanje: da li imamo pravo da znamo?Jarecki to pitanje ne postavlja direktno.Ono je ugravirano u atmosferu filma – u staklene zidove ambasade, u muk sudnica, u pogled pre nego što se zatvore vrata zatvorske celije…U vremenu koje se pravi da ne vidi, Asanž je onaj koji je gledao – i terao i nas da gledamo.„The Six Billion Dollar Man“ ne traži da ga volimo, niti da mu verujemo.Traži da se ne pravimo da ne znamo šta je uradio – i da ne zaboravimo cenu koju za to još uvek plaća.U filmu jareckog Asanž više nije vest – on je savest.I to je ono što ga čini neizbrisivim.Dizni za odrasle foto EPA-EFE/MONICA SCHIPPER / POOLStari znanac Kana opet je stigao na Kroazetu, ali ovoga puta u društvu „Tajnog agenta“.U svom poslednjem delu Kleber Mendonça Filho nas vodi u Recife tokom 1977.

godine, u vreme kada Brazilom vlada vojna diktatura.Glavni junak, Marselo (Wagner Moura), profesor i stručnjak za tehnologiju, beži od svoje prošlosti i dolazi u grad tokom karnevala, nadajući se da će tu pronaći utočište i obnoviti vezu sa sinom.Međutim, Recife, sa svojim šarenim maskama i ritmovima, krije senke koje odražavaju političku represiju i lične traume.U atmosferi napetosti, straha, nedoumica i tajni koja dominira filmom, potrebno je vreme kako bi se ušlo u Marselovu priču i prirodu pretnje njegovoj bezbednosti.Mendonça Filho koristi dokumentarne snimke, arhivske materijale i fiktivne priče kako bi istražio složena pitanja identiteta i sećanja.Wagner Moura u svom tumačenju glavnog junaka je pružio snažno i emotivno ostvarenje, vraćajući se brazilskoj kinematografiji sa dubokom posvećenošću.„Tajni agent“ nije samo priča o čoveku u bekstvu; to je refleksija o prošlosti koja oblikuje sadašnjost, o gradu koji pamti i o potrebi za suočavanjem sa istinom.Izvanredno filmovan, sa sjajnom muzikom i bojama, folklorom i ludilom Brazila, to je jedan napeti, zanimljiv i moćan politički triler.foto EPA-EFE/GUILLAUME HORCAJUELOU „Feničanskoj šemi“ Ves Anderson ostaje dosledan sebi, donoseći nam još jednu filmsku ekstavagancu, samo ovoga puta nešto ambiciozniju.Glavni lik, Zsa-Zsa Korda (Benisio del Toro), kontroverzni industrijalac i beskrupulozni milijarder čiji je nadimak “Gospodin 5%”, stalno je suočen sa pokušajima atentata što nije ni čudo imajući u vidu koliko ljudi želi da ga se otarasi.Njegovu ćerku Liesl (Mia Threapleton), koja namerava da postane monahinja, imenuje za jedinu naslednicu svog carstva.Što naravno stvara tenzije.Njihov odnos, pun napetosti i neizrečenih emocija, oslikava Andersonovu sklonost ka istraživanju disfunkcionalnih porodičnih veza.Vizuelno, film zadržava prepoznatljiv Andersonov stil sa simetričnim kadrovima i pastelnom paletom boja, ali sa suptilnijim pristupom koji reflektuje teme pohlepe i duhovne praznine.U frenetičnom tempu i u univerzumu samo njemu svojstvenom, film balansira između farse i tragedije.Zabavan i gledljiv.Nešto poput Diznija za odrasle. Danas