Article-cluster size (# of articles)
new weight
old weight
lower/upper
Articles count
Total similarity
Avg. similarity
Total chr length
Sentence # average
Sentence # variation
59
1.65
6.45
28.12/0.45
59.00
4.23
0.07
4618.00
1.00
0.00
All clustering variants
Old ranking - len = 59
91 ■ 0.99/0.01 ■ 6 ■ 325.9
Best clustering variants
91 0.99/0.01 6 325.9
15:50 h 28-May-2025
  • Snimak, na kom se vidi kako most "nestaje pod vodom", šokirao je mnoge na društvenim mrežama i za kratko vreme postao viralan.
  • ◉ Ovaj most je koštao 400 miliona dolara: Arhitektonsko čudo NESTAJE POD MOREM, ljudi gledaju snimak i krste se
13:51 h 27-May-2025
  • Na današnjoj konferenciji za štampu, gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić je podelio svoje muke koje ima sa kockama u centru grada sa novinarima.
  • Morali smo da ih sklanjamo zbog mitinga
13:10 h
  • Šapić je na konferenciji za medije priznao da se kasni sa izgradnjom kružnog toka i uređenju Trga Nikole Pašića, pre svega jer je taj prostor blokiran.
  • Šapić o Ćacilendu: Njih niko ne može da pomeri
11:12 h
  • Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić je danas na svojoj konferenciji za štampu posebno uperio prstom u v.d. direktora JP Putevi Beograd, Aleksandra Milentijevića. Ipak, Milentijević je od ranije poznat javnosti, jer je prema nezvaničnim saznanjima Narodnog pokreta Srbije, reč o čoveku koji je u bliskim odnosima sa bivšim gradskim sekretarom za saobraćaj Nikolom Tatovićem i vlasnikom firme Insite NPL, koja je dobila velike poslove od države.
  • Ko je Aleksandar Milentijević, čovek koji je na poziciji po "kumstvu"
09:05 h 26-May-2025
  • Počinje uklanjanje nebezbednih i napuštenih gradilišta Kreće veliko rušenje u Srbiji!
  • Počinje uklanjanje nebezbednih i napuštenih gradilišta
06:15 h
  • “Požurite, još malo pa nestalo” ovaj put ne važi za rasprodaju, već za nestajanje Starog savskog mosta, luk po luk.
  • Delove Starog savskog mosta nose u Batajnicu: Džaba smo se izjašnjavali gde će biti montiran, o svemu će odlučiti Vučić
06:14 h
  • Hiljade automobila, autobusa i građana u njima, kasno poslepodne i predveče u petak proveli su zaglavljeni u nabujalim beogradskim brzacima koji su sve pred sobom i pretvarali potopljeni blatnjavu kaljugu.
  • Svaka jača kiša potop u Beogradu: U Kumodražu bujica raspolutila ulicu
Danas

godine između Beograda i Niša, tako je isto graditeljski poduhvat 21. veka oduka i realizacija rekonstrukcije i modernizacije pruge od Beograda do Budimpešte“.„Optužbe na sve što se uradilo, pa čak iščuđavanje da sam na primer informisala kabinet predsednika o postignutim dobrim uslovima ugovora se graniči sa ludizmom.

Mnogo bi bilo bolje da oni koji bi da ‘zatvaraju i dinstaju’, a nazivaju se nekakvim stručnjacima porazmisle, a kolika je šteta što gotova pruga više od šest meseci nije u funkciji“, napisala je Mihajlović.„Naša komunikacija i rad su uvek bili javni, pa tako je još viši stepen čuđenja činjenica da nismo ništa krili, i da smo živeli za projekte i rezultate, radovali se kao mala deca za svaki pomak ka boljem, za svaki metar puta ili pruge, za osmeh svakog deteta u novoj školi, za nabavljenu opremu u bolnicama, za svaki solarni ponel koji je ugrađen za svaki dan koji smo radili i pravili za našu zemlju“, dodala je ona.Nedavno je list Nova, objavio tekst pod naslovom „Prepiska Zorane Mihajlović i šefa Vučićevog kabineta: Mejlovi otkrivaju kako su dogovarali cenu rekonstrukcije pruge“.U njemu piše da „mejlovi do kojih je došla Anketna komisija za ispitivanje odgovornosti za urušavanje nadstrešnice u Novom Sadu pokazuju da je u ceo projekat rekonstrukcije i modernizacije pruge od Novog Sada preko Subotice do državne granice bio uključen i kabinet predsednika Republike Aleksandra Vučića“.Mihajlović je, napuštajući SNS 2023. Danas

Beta

Zahtevamo hitno zatvaranje ovog gradilišta, koje predstavlja ogroman bezbednosni rizik", navela je ona.Stojmenović je ukazala da se na toj parceli izvode radovi na stubovima, koji drže železničku stanicu, na kojoj se svakodnevno odvija vozni saobraćaj, a da za to ne postoji nikakav nadzor."Imamo jedan veliki infrastrukturni projekat od javnog značaja gde država sama krši svoje zakone, što je verovatno uvod u ono što je država i htela različitim zakonima pre par meseci da sprovede, kako bi sebi olakšala put u sprovođenju svih projekata u vezi sa za EXPO 2027, kako bi otvorila put potpunom bezakonju i uklanjanju svih standarda, koje je neophodno ispoštovati kada se radi i najmanji projekat, a ne projekat ove veličine", navela je Stojmenović.Kopredsednik ZLF Zdravko Janković uporedio je situaciju na Novom Beogradu sa onom na železničkoj stanici Prokop, koja je puštena u rad bez upotrebne dozvole."Kao što je poznato Prokop je pušten u rad bez upotrebne dozvole, ta stanica prokišnjava čim padne prva mala kiša, a u tu stanicu je uloženo nekoliko desetina miliona evra.

Ovde imamo sličnu situaciju, gradi se stanična zgrada što je svakako korisno za građane, ali to mora da se radi po propisima i pravilima koji važe u ovoj zemlji", rekao je Janković.Na pitanje da li su blokade u Beogradu pravi uzrok kašnjenja infrastrukturnih radova u gradu, kako je to rekao gradonačelnik Aleksandar Šapić, Stojmenović je navela da on pokušava da od sebe napravi nenadležnu instituciju i da nema nikakvu kontrolu nad gradom."On je juče rekao da ne može da trazi ostavku direktora 'Putevi Beograd' Aleksandra Milentijevića, koga istovremeno optužuje za kašnjenje radova i za prenošenje netačnih informacija, i to jasno pokazuje da Šapić nema nikakvu kontrolu nad gradom, da ne sme ništa da uradi povodom 'Ćacilenda' u Pionirskom parku, niti može da kontroliše da se u gradu projekti sprovode na način na koji to treba", navela je ona.Dodala je da je "nedopustivo" da Šapić ne kaže ništa povodom toga što železnička stanica Prokop nema upotrebnu dozvolu i da kao bivši predsednik opštine Novi Beograd "gleda kako se izvode nelegalni i nebezbedni, a ne uradi ništa"."To jasno pokazuje da ne sme da se suprotstavi nikome i da je on samo jedna figura, a ne gradonačelnik", rekla je Stojmenović. Beta