Article-cluster size (# of articles)
new weight
old weight
lower/upper
Articles count
Total similarity
Avg. similarity
Total chr length
Sentence # average
Sentence # variation
24
0.76
8.49
9.63/0.12
24.00
3.13
0.13
1374.00
1.00
0.00
All clustering variants
Old ranking - len = 24
40 ■ 0.99/0.01 ■ 3 ■ 262.7
Best clustering variants
40 0.99/0.01 3 262.7
Danas

Belmondo sa bratom Alanom, dok testira ravnotežu na setu još jednog njegovog akcionog hita Marginalac iz 1983.Žilijen je 1971.

radio sa Belmondom i Vernejem na filmu Pljačkaši u kom je glumio i Omar Šarif.Bilo je to probno iskustvo za Belmondovu neustrašivost, sa nekoliko jednako zapanjujućih akcionih sekvenci.Među njima je neverovatno agresivna automobilska jurnjava po skučenim ulicama Atine i fascinantna kaskaderska scena u kojoj je Belmondo istovaren iz teretnog kamiona niz strmu liticu ispred lavine krša i loma.Tada počinje plodna profesionalna saradnja – Belmondo i Žilijen zajedno su radili na još 14 drugih filmova.Belmondovo tehničko umeće u kaskaderskim scenama i njegova sklonost opasnostima deluju poprilično proto-kruzovski.Istovremeno, nemoguće je zamisliti Kruza kako pristaje da radi u tako rizičnim uslovima, čak i u ovim današnjim, koje su mu omogućile savremene zdravstvene i bezbednosne mere, što je faktor koji Belmondove poteze čini još uzbudljivijim.Ali Kruz je nesumnjivo njegov najbliži naslednik.„Belmondo je imao hrabrosti u kaskaderskim scenama na Kruzovom nivou“, kaže Bolton.„Voleo je filmove policijske procedure, akcije i komedije jednako kao i prestižne produkcije, i delovao je potpuno nesputano bilo kakvim očekivanjima ili zahtevima.„Kao izraziti Francuz stalno je odbijao ponude Holivuda, tako da je njegov uticaj više nacionalni nego internacionalni“, objašnjava.Vernej je režirao samo još dva filma sa Belmondom posle Straha nad gradom, ali je duh njihove saradnje nastavio da živi u čitavom nizu francuskih policijskih akcijaša.Filmovi kao što su Profesionalac (1981) Žorža Lotnera, Marginalac (1983) i Usamljenik (1987) Žaka Dereja, dodatno su učvrstili njegov položaj u francuskoj popularnoj kulturi.„Ostao je zauvek drski mladi kriminalac iz Do poslednjeg daha, ali je definitvno postao jedna od najvećih, najraznovrsnijih i najdugovečnijih zvezda francuske kinematografije“, zaključio je Bolton. Danas