Article-cluster size (# of articles)
new weight
old weight
lower/upper
Articles count
Total similarity
Avg. similarity
Total chr length
Sentence # average
Sentence # variation
78
4.46
13.05
32.98/1.30
78.00
10.67
0.14
5940.00
1.00
0.00
All clustering variants
Old ranking - len = 78
100 ■ 0.99/0.01 ■ 8 ■ 303.2
Best clustering variants
100 0.99/0.01 8 303.2
10:30 h 17-Jun-2025
  • Blokaderska bagra, pod evidentnim dejstvom alkohola i opijata, od sinoć blokira centar Novog Sada!
  • ◉ Blokaderi blokirali centar Novog Sada i igraju kolo
17:00 h 16-Jun-2025
  • Na dnevnom redu Skupštine će se pred gradskim odbornicima naći više od 140 tačaka, nakon što su od sazivanja sednice sa 81 tačkom stigle i tri dopune.
  • Novosađani, odlučuje se u vaše ime (i za vaše pare): 140 stavki pred odbornicima
18:41 h 15-Jun-2025
  • Kako se navodi u pozivu studenata u blokadi, skup počinje u ponedeljak, 16. juna u 20.30 časova.
  • Studenti u blokadi pozvali u ponedeljak na skup podrške Zborovima ispred Rektorata
11:06 h
  • Zborovi građana Novog Sada najavili su da će sutra uveče blokirati raskrsnicu kod zgrade Pokrajinske vlade u centru Novog Sada i da će organizovati i koncerte na tom mestu.
  • U ponedeljak na koncertu na blokadi u Novom Sadu zvučna imena
10:00 h
  • "Želim da otvorim dijalog, ali ne pristajem na uvrede niti ću se povlačiti pred nasiljem.
  • Mićin: Želim dijalog, ali nema povlačenja pred nasiljem
09:50 h
  • Kako je najavljeno, sada će svih 30 zborova građana mesnih zajednica zajedno blokirati jednu raskrsnicu - kod Banovine, na raskrsnici Bulevara Mihajla Pupina i Žarka Zrenjanina.
  • Finalna blokada raskrsnice sutra kod Banovine: Objavljen detaljan program
07:19 h
  • Očekuje se preko 5.000 gostiju, odnosno 3.000 takmičara u 11 kategorija, od najmlađe 40 - 45 godina pa sve do najstarije kategorije 90+ iz 44 zemlje sveta.
  • Evropsko prvenstvo za veterane u stonom tenisu od danas na Novosadskom sajmu
06:30 h
  • Prošlo je više od dva veka od kad je Osnovno pismo, na Savindan 1810.
  • POGLED SA MIŠELUKA: Tri veka na jednom dlanu
Beta

| 15.06.2025 Gradonačelnik Novog Sada Žarko Mićin Foto: BETA/Dragan Gojic Gradonačelnik Novog Sada Žarko Mićin zalaže se da se Železnička stanica što pre stavi u funkciju, tako što će se urediti kolski prolaz, koji izlazi na oba perona i koji je nezavisan od glavne zgrade gde se dogodila tragedija.Železnička stanica u Novom Sadu prestala je da se upotrebljava nakon pada nadstrešnice 1. novembra u kojoj je poginulo 16 ljudi.On je u intervjuu za današnju Politiku naveo da bi to prelazno rešenje podrazumevalo postavljanje biletarnice, da bi putnici tako mogli bezbedno da izlaze na perone.Dodao je da je više puta pokretao to pitanje, jer želenička stanica u Petrovaradinu, koja je od pada nadstrešnice glavno železničko čvorište u Novom Sadu, nema kapacitet adekvatan potrebama građana.Na pitanje šta se planira sa zgradom stanice, Mićin navodi da je, prema njegovim saznanjima, problem u tome što tužilaštvo ne dozvoljava pristup i ne može da se uradi elaborat o stabilnosti konstrukcije."Odnosno da se utvrdi da li je ta konstrukcija dovoljno stabilna da bi eventualno taj objekat mogao da opstane i bude funkcionalan.

Neophodno je da stručnjaci što pre uđu i urade odgovarajuća ispitivanja", naveo je Mićin.Gradonačelnik Novog Sada kaže da je spreman na dijalog sa predstavnicima opozicije i da želi aktivno da doprinese smanjenju tenzija, ali da se on neće povući pred nasiljem."Želim da otvorim dijalog, ali ne pristajem na uvrede niti ću se povlačiti pred nasiljem. Beta

Danas

godine, više predstavnika vlasti najavilo je da bi za putnike mogli da budu otvoreni peroni.Neophodno je da se Železnička stanica Novi Sad što pre stavi u funkciju, rekao je Žarko Mićin, gradonačelnik Novog Sada.„Postoji kolski prolaz koji izlazi na oba perona i on bi potpuno nezavisno od glavne zgrade, gde je pala nadstrešnica, mogao da bude uređen, i postavi mesto za prodaju karata i tu bi putnici mogli apsolutno bezbedno da izlaze na perone“, rekao je u intervjuu za Politiku.Od nesreće, vozovi iz Novog Sada saobraćaju sa stanice Petrovaradin, kod poznate tvrđave, jednog od simbola grada, i stanice u naselju Detelinara, koje su udaljenije i lošije povezane sa centrom grada.„Otvaranju perona na Železničkoj stanici, gde se obrušila nadstrešnica, mora da prethodi stručna provera i analiza, a ne odokativna procena da li je sve u redu i bezbedno.„Otvaranje perona bi moglo biti privremeno rešenje da bismo dobili železničku stanicu koja nam je preko potrebna, a dok se ne utvrdi šta bi bilo najbolje da se uradi sa staničnom zgradom“, kaže Ana Ferik Ivanovič, predsednica Društva arhitekata Novog Sada, za BBC na srpskom.Kako izgleda život bez železničke stanice?Kada je počeo da saobraća brzi voz Soko, od Beograda do Novog Sada, mnogi su prihvatili poslove u jednom od ova dva grada udaljenih 80 kilometara, računajući da će brzo stizati, kaže Svetlana Paramentić, koja poslednje dve godine svakodnevno putuje na ovoj relaciji.Ljudi su tražili da iznajme stanove u blizini, dodaje.„Dve godine Železnička je za mene bila svakodnevna stanica.„Znala sam gde kupujem doručak, ako imam nekoliko minuta do polaska, potražim macu koja je živela na peronu“, priča Svetlana.Tokom 2023.

godine, brzi voz Soko je sa ove stanice prevezao oko 1,7 miliona putnika, podaci su Srbijavoza.Posle obrušavanja nadstrešnice, putnici za Beograd prebacili su se na stanicu Petrovaradin, do koje saobraća i besplatan autobus iz centra grada.Međutim, vreme putovanja za mnoge se produžilo.Putnici sada putuju pola sata više, procenjuje Dušan Dobromirov, profesor na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu.Kada se uzme u obzir ukupan broj putnika koji je koristio Železničku stanicu u Novom Sadu, to znači da se izgubi 4.971 sat dnevno, piše Dobromirov u proceni štete od pada nadstrešnice u Novom Sadu.Prevedeno u novac, to znači da se svakog dana gubi 26.644 evra, dodaje u analizi. Danas